;

Supportbeleid

  1. Inleiding Dit is het supportbeleid van Zizow Media (hierna "wij" genoemd) voor onze diensten die via www.vcontent.nl worden aangeboden. Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van onze diensten en om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

  2. Ondersteuningskanalen Wij bieden ondersteuning via verschillende kanalen, waaronder e-mail en telefonisch contact. U kunt onze contactgegevens vinden op onze website.

  3. Beschikbaarheid van ondersteuning Wij streven ernaar om onze ondersteuning beschikbaar te stellen tijdens onze kantooruren, die van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur zijn. Wij bieden in overleg met de klant 24/7 ondersteuning.

  4. Reactietijd Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren op uw supportverzoek. In sommige gevallen kan het langer duren voordat we kunnen reageren, bijvoorbeeld als er meer onderzoek nodig is.

  5. Ondersteuning voor specifieke diensten Voor sommige van onze diensten bieden wij specifieke ondersteuning. De details van deze ondersteuning worden vermeld op onze website.

  6. Beperkingen van ondersteuning Wij bieden alleen ondersteuning voor onze eigen diensten die via www.vcontent.nl worden aangeboden. Wij bieden geen ondersteuning voor diensten van derden of voor hardwareproblemen. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor eventuele verliezen of schade die voortvloeien uit het gebruik van onze diensten.

  7. Toegang tot systemen In sommige gevallen kan het nodig zijn dat wij toegang hebben tot uw systemen om eventuele problemen op te lossen. Wij zullen echter alleen toegang verkrijgen met uw uitdrukkelijke toestemming en zullen alleen toegang hebben tot de systemen die nodig zijn om het probleem op te lossen.

  8. Wijzigingen Wij behouden ons het recht voor om dit supportbeleid op elk moment te wijzigen. Wij adviseren u dan ook om regelmatig dit supportbeleid te raadplegen, zodat u op de hoogte blijft van eventuele wijzigingen.

Laatst bijgewerkt: 01-01-2023